Regulamin Usługi Zdalnej Pomocy Komputerowej
- Usługa świadczona jest zdalnie przez narzędzia takie jak Discord, Telegram, RustDesk, AnyDesk, kontakt za pośrednictwem poczty e-mail.
- Usługodawca oferuje bezpłatną diagnozę oraz płatną pomoc w rozwiązywaniu problemów.
- Skorzystanie z usługi oznacza akceptację niniejszego regulaminu przez klienta.
- Bezpłatna diagnoza polega na zidentyfikowaniu problemu na podstawie rozmowy, udostępnionych informacji (zrzuty ekranu, opis problemu) lub zdalnego dostępu do komputera klienta. Technik nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości diagnozy w przypadku ograniczonego dostępu do urządzenia, lub niedostatecznych informacji.
- Płatna pomoc techniczna:
- dotyczy naprawy problemów komputerowych na prośbę klienta.
- Rozpoczęcie płatnej pomocy odbywa się wyłącznie po akceptacji przez klienta.
- Koszt usługi wynosi zależy od wykonywanej usługi.
- Metody płatności:
- PayPal
- paysafecard (kod paysafecard)
- Płatność odbywa się przed wykonaniem usługi.
- W przypadku płatności kodem paysafecard, usługodawca ma prawo do pobrania całej kwoty dostępnej na kuponie.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:
- uszkodzenia sprzętu;
- uszkodzenia sprzętu wynikające z wcześniejszych usterek, które nie były związane z wykonywaną usługą;
- utratę danych, jeśli klient nie wykonał kopii zapasowej przed rozpoczęciem usługi.
- Klient korzysta z usługi na własne ryzyko i odpowiedzialność.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez informowania o tym użytkowników.
- Klient akceptujac regulamin, informuje usługodawcę o jego pełnym zrozumieniu.
- Wszelkie pytania lub wątpliwości można zgłaszać na adres e-mail kontakt@zdalnapomockomputerowa.pl, bądź w wiadomości prywatnej do jednego z właścieli serwera Discord.
Ostatnia aktualizacja: 15.12.2024
© 2024 Zdalna Pomoc Komputerowa. Wszelkie prawa zastrzeżone.