Regulamin Usługi Zdalnej Pomocy Komputerowej

  1. Usługa świadczona jest zdalnie przez narzędzia takie jak Discord, Telegram, RustDesk, AnyDesk, kontakt za pośrednictwem poczty e-mail.
  2. Usługodawca oferuje bezpłatną diagnozę oraz płatną pomoc w rozwiązywaniu problemów.
  3. Skorzystanie z usługi oznacza akceptację niniejszego regulaminu przez klienta.
  4. Bezpłatna diagnoza polega na zidentyfikowaniu problemu na podstawie rozmowy, udostępnionych informacji (zrzuty ekranu, opis problemu) lub zdalnego dostępu do komputera klienta. Technik nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości diagnozy w przypadku ograniczonego dostępu do urządzenia, lub niedostatecznych informacji.
  5. Płatna pomoc techniczna:
    • dotyczy naprawy problemów komputerowych na prośbę klienta.
    • Rozpoczęcie płatnej pomocy odbywa się wyłącznie po akceptacji przez klienta.
  6. Koszt usługi wynosi zależy od wykonywanej usługi.
  7. Metody płatności:
    • PayPal
    • paysafecard (kod paysafecard)
    • Płatność odbywa się przed wykonaniem usługi.
    • W przypadku płatności kodem paysafecard, usługodawca ma prawo do pobrania całej kwoty dostępnej na kuponie.
  8. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:
    • uszkodzenia sprzętu;
    • uszkodzenia sprzętu wynikające z wcześniejszych usterek, które nie były związane z wykonywaną usługą;
    • utratę danych, jeśli klient nie wykonał kopii zapasowej przed rozpoczęciem usługi.
  9. Klient korzysta z usługi na własne ryzyko i odpowiedzialność.
  10. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez informowania o tym użytkowników.
  11. Klient akceptujac regulamin, informuje usługodawcę o jego pełnym zrozumieniu.
  12. Wszelkie pytania lub wątpliwości można zgłaszać na adres e-mail kontakt@zdalnapomockomputerowa.pl, bądź w wiadomości prywatnej do jednego z właścieli serwera Discord.

Ostatnia aktualizacja: 15.12.2024


© 2024 Zdalna Pomoc Komputerowa. Wszelkie prawa zastrzeżone.